2013. március 31., vasárnap

Húsvéti nyuszi , töltött kenyér formában tálalva



HOZZÁVALÓK:
Egy adag kenyér , tortaformában megsütve.
A kenyér receptet itt találjátok


A saláta töltelék hozzávalói:
8 db főtt kemény tojás kockára vágva
20 dkg főtt füstölt sonka, apróra vágva
1 fej fejes saláta apróra vágva
Mártáshoz:
05, liter tejföl
4 evőkanál majonéz
1,5 evőkanál mustár
ízlés szerint só, bors

A nyuszi bevonásához:
2 deci tejföl, és reszelt sajt
- a szeme ,orra  boróka bogyó
- az orr pofa , két ostyalap
-a bajusz, lila-hagyma szelet

- Összekevertem a mártáshoz valókat és hozzá kevertem az előkészített hozzávalókat.
Az így kapott salátát hűtőbe raktam míg kisült-kihűlt a kenyerem




Nyúl összerakása:
A kenyér púposabb tetejét levágom, hogy egyenletes legyen a kenyér teteje, félre teszem mert ebből vágom ki a nyuszi füleit.
Kenyeremet három felé vágtam és betöltöttem a kenyér lapok közzé a salátát a formába amiben sült a kenyerem. 1 -órára hűtőbe raktam dermedni. Amikor letelt az idő , ketté vágtam a kenyeret, úgy hogy az egyik része nagyobb legyen. A nagyobb része lesz a nyuszi teste. Körbe kentem tejföllel és beszórtam reszelt sajttal. A másik fél kenyérből vágtam egy nagyobb darabot ez lesz a feje,
a kisebbik részből vágtam ki a nyuszi lábait, amit szintén bekentem tejföllel és beszórtam reszelt sajttal. Összeillesztettem a részeket és maradék kenyér tetejéből kivágtam a nyúl füleit, lekentem tejföllel és beszórtam reszelt sajttal, aminek a közepébe vágtam egy vékony sonka darabot.
Beszúrtam a fej és a test közzé a füleket , amit tejfölös sajttal rögzítettem.







 
Minden kedves olvasómnak , KELLEMES HÚSVÉTI ÜNNEPEKET KÍVÁNOK!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletes és rendkívül mutatós, ügyes vagy! :) Kellemes, pihentető ünnepet Nektek! :)

    VálaszTörlés
  2. Érdekes nekem a recept és tortaformában sem sütöttem még kenyeret( jénaiban szoktam). Mindenképp ki fogom próbálni.
    Így megtölteni is szuper ötlet!

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikusan találékony és ügyes vagy!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...