2013. március 17., vasárnap

Tojásos Flip , Csokirajongóknak



HOZZÁVALÓK:
3 db egész tojás
6 dkg kakaópor
6 dkg cukor
350 ml tej
2 evk rum
2 deci tejszínhab

ELKÉSZÍTÉSE: 
A tojások sárgáját habosra keverjük és félrerakjuk.
A tejet , kakaóporral és a 4 dkg cukorral forráspontig melegítjük.
Levesszük a tűzről és lassan csurgatva hozzákeverjük habverővel a felvert tojás sárgáját.
Átöntjük egy hideg edénybe és kb 5 percig keverjük , míg besűrűsödik.
Ezután 30 percre hűtőbe rakjuk, közben kemény habbá verjük a maradék cukorral a tojások fehérjét.
Felverjük a tejszínhabot is , ha édesen szeretjük adjunk hozzá cukrot.
Amikor letelt a 30 perc hozzá keverjük lassan a csokis krémhez a  kemény tojásfehérje habot.
Poharakba töltjük , én 2 decis poharakba öntöttem a pohár 3/4 részéig és így kaptam 5 pohárnyi adagot. A tetejére halmozzuk a felvert tejszínhabot és már élvezhetjük is a finom csokoládé ízt.
Ebből a hozzávalókból közepesen édes ízt kapunk , ha valaki édesen szereti akkor amikor forráspontig melegítjük a tejet a kakaóval rakjon hozzá ízlése szerint cukrot!





A facebookon is követhetsz !

6 megjegyzés:

  1. no, ez a nekem való csoki! És viszonylag gyors is! Köszi a receptet!:-))

    VálaszTörlés
  2. Ó, de elfogadnék egy pohárral, igazán fincsi lehet, viszem is a receptet! :)

    VálaszTörlés
  3. Habos finomság! Vittem én is:-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...