2013. április 30., kedd

2 éves a Bibimoni receptjei :))




Képzeljétek most döbbentem rá hogy április 24-én írtam életem első bejegyzését és akkor hoztam létre a Bibimoni receptjei blogomat. Mivel két blogot írok és mostanában a Mi süteményes könyvünk ma blogom
jobban leköt , mivel ott minden nap történik valami, ezért szegény blogomról majdnem el is feledkeztem.

Nem rég kaptam egy kis letolást az ismerőseimtől hogy jó lenne ha nem hanyagolnám el  ezt a blogomat  mert kifogok kapni. Mivel megtanultam nemet mondani a tortákra , ezért kevesebb bejegyzés született itt.
Mondtam is a lányoknak hogy nem tortázok mostanában csak ha nagyon muszáj, mivel nincs rá időm és ezért nincsenek heti bejegyzések. Erre ők! - de főzni főzöl !!! Akkor tessék a kukták rejtelmeit megosztani.
Így született a kuktában készült ételek újabb címkém.

Köszönöm az olvasóimnak hogy kitartottatok mellettem két évig és remélem továbbra is olvastok majd és kommentáltok is. Tudom hogy én egy kicsit elhanyagolom mostanában a kommenteket kedvenc balogjaimban, de mindig megnézem ki mit főzött és sütött. Hiába mit csináljak nincs mindenre időm.
De.... ha befejezem a projektet ígérem mindenkinél ott leszek kommentben is , csak rám ne unjatok!

Örülök hogy két éve úgy döntöttem hogy elkezdtek blogot írni, mert nagyon sok jó emberrel fiúkkal -lányokkal hozott össze a bogírás Bár nem ismerek mindenkit személyesen , mégis néha úgy érzem hogy már régen ismerlek benneteket , mivel nagyon jó a virtuális kapcsolatunk egymással
Remélem ti is így éreztek?

Egy kis ajándékkal szeretném meg köszönni hogy olvastok és hogy kommentáltok a bejegyzéseimhez, amit az olvasóim között szeretnék kisorsolni.
Persze nem akarok ezzel senkit zaklatni , ezért azok közül sorsolok akik szeretnének részt venni a sorsolásban. Ezért legyetek szívesek egy megjegyzést hagyni itt, hogy kapjak egy névsort kik között történjen a sorsolás.
... és az ajándék amit szerintem mindenki feltud majd használni:



A sorsolás csak regisztrált olvasók között történik:))

Izgatottan várom ki akarja ezt a kis csomagot magának?

45 megjegyzés:

  1. Én mindenképp:)Boldog blog szülinapot!Sok jó ötletet kaptam tőled eddig,úgy,hogy légyszi,majd gyere vissza tortázni!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:))
      Fogok tortázni csak nem ennyit, mert az összes időmet el vette , ezért egy kicsit vissza szorítottam, bár állandó unszolás alatt vagyok:))
      Neked elárulom jövőhéten lesz egy cicás tortám, amit egy szülinapra készítek:))

      Törlés
  2. Én szeretném, és várom ide is a bejegyzéseket, bár a mindennapi sütik a Vánczás blogodon is megalapozzák a reggeli jó kedvemet...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ígérem ide is fogok írni és örülök a jó kedvednek.

      Törlés
  3. Nagyon boldog születésnapot kívánok a blogodhoz! Rendszeresen olvasom a másik blogodat is, annak ellenére, hogy csak ritkán hagyok hozzászólást.További sok sikert !!:) Itt is mondom, szuperek a fotók!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen , én is szeretek nálad nézelődni:))

      Törlés
  4. Mónika! Boldog blogszülinapot és további sikeres blogolást kjívánok szeretettel:Marisz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága marisz!
      Ha te nem vagy akkor talán én már nem is blogolnék!
      Emlékszem hónapokon keresztúl senki nem reagált a bejgyzéseimre ,csak te és akkor te adtál nekem erőt a folytatáshoz. Köszönöm:))

      Törlés
  5. Boldog blogszülinapot kívánok ! További sok sikert, de még egy blogot ne indítsál mert akkor végképp távolmaradsz a blognézelődésektől!:-)) Szülinapkor az ünnepelt szokott ajándékot kapni, de ha már így gondolod akkor sorba állok én is:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy itt vagy és köszönöm a jó kívánságokat:))

      Törlés
  6. Nagyon jó és inspiráló minden bejegyzésed, boldog születésnapot :)

    VálaszTörlés
  7. Gratulalok a blogszulinaphoz es a nem mindennapi energiahoz, ami a ket blog irasahoz szukseges. A Vanczas blog miatt meg plane le a kalappal, mindig elkepedek az akar napi tobb bejegyzesen :)

    VálaszTörlés
  8. Mónika, Boldog Blogszülinapot:) Még sok - sok évet, tortát, receptet:) Én itt is a másik blogodon is szívesen olvaslak:) És a nyereménynek is örvendenék:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy örültök az ötletnek és köszönöm a jó kívánságokat:))

      Törlés
  9. Naná, hogy én is, bár ezt szerintem sejtetted! ;-)
    Pont ma írtam válaszként - a blogdíjhoz való gratulálásodra - hogy ha Te annak idején nem "karolsz fel", már én is a süllyesztőben lennék a blogommal. Köszi még egyszer és még nagyon sok boldogságos blogszülinapot Neked, sok-sok "bibimónis" tortával! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reméltem is hogy itt leszel és örülök hogy így vélekedsz rólam, mert én pont így érzek Marisz iránt.

      Törlés
  10. Boldog 2. blogszülinapot kívánok Mónika!
    (ha beleférek a "kalapba", akkor szívesen részt veszek a játékban, de ha sok lesz a jelentkező az ajándékra, nem gond, ha kimaradok:))
    Szép napot!
    Gabi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, és miért ne férnél bele a kalapba? Nagy kalapom van:))

      Törlés
  11. Boldog 2. blogszülinapot! Nagyon örülök, hogy köztünk vagy, és két ilyen remek blogot viszel- gondolom, hogy a Vánczás a nagyobb meló, de én ezt is szeretem. Elsősorban gratulálni jöttem, mert időm nekem se sok, de persze nem sértődök meg, ha én nyerem a csomagot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm a soraid, igazán jól esik:))

      Törlés
  12. Boldog blogszülinapot kívánok! :) Kívánok Neked még sok- sok energiát, és kitartást a blogokhoz! (na nem mintha nem lenne) :)))

    VálaszTörlés
  13. Hú, félre ne érts! :)) Nagyon Boldog Blogszülinapot, de én csak gratulálnii jöttem, a kalapba most nem neveznék, nem érezném fair play-nek! Sok-sok szép sütit még! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, de azért én örülök hogy itt is itt vagy:))

      Törlés
  14. Boldog Szülinapot! Meg persze ki ne szeretne nyerni?! :)

    VálaszTörlés
  15. Nagyon boldog blogszületésnapot kívánok! Én is szeretnék részt venni a játékban. Szeretem mind a két blogodat, és remélem, még sok-sok szülinapot ünnepelhetünk veled.

    VálaszTörlés
  16. Gratulálok! Én mindenképpen szeretnék részt venni, mert rendszeresen olvaslak és nagyon szeretem ezt a blogod (is)! :-)) Nem baj, ha ritkábban írsz, én igazán megértelek! :-)) További sikeres blogolást! :-))

    VálaszTörlés
  17. Kedves Mónika! Gratulálok a 2.szülinaphoz és kívánok még ezenkívül nagyon sokat!! én még éppen a második hónapnál tartok, hozzád képest még újszülött vagyok :)
    További sikereket és kedvet kívánok a blogírásban. Üdvözlettel Kati

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:))
      Majd meglátod hogy elszalad az idő és nem sokára téged ünneplünk, addig is kérem mindenki nézzen be Katihoz mert nagyon finomakat készít!!!

      Törlés
  18. Boldog blogszülinapot kívánunk Neked!
    Szívesen olvasom mindkét blogodat ( habár egyre kevesebb az időm nekem is).Ha nem torta, hát kukta! Jól mondták neked és én személy szerint az ételes recepteknek is nagyon örülök, hisz naponta főzünk, mert enni kell:-) További sikeres blogolást Neked és.... Ránk számíthatsz!

    VálaszTörlés
  19. Nagyon boldog blogszuletesnapot szeretnek kivanni, kedves Moni!! (nem az ajandekcsomagra palyazom, amugy is felkoszontottelek volna:) Koszonjuk, hogy ket fantasztikus bloggal is szinesited a magyar gasztroblogok koret. :) Tovabbi sok jo receptet, fozest-sutest kivanok! Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen és örülök hogy itt is itt vagy:))

      Törlés
  20. Először is nagyon boldog blogszülinapot, biztosan számos olvasódnak adtál ezen 2 év alatt remek ötleteket és inspriációt, köszönjük!!!!

    Hát tényleg nem semmi a Váncza projekted, igazán kitartó vagy!!!!

    Tetszenek az új képek, nagyon csini vagy rajtuk, ez így már teljesen más arculat.

    További sok sikert és még több olvasót!

    F. Edit

    VálaszTörlés
  21. VASÁRNAP SORSOLOK!!!!!
    Ezt elfelejtettem be írni a bejegyzésbe:))
    Addig is puszilok mindenkit és köszönöm a sok jó kívánságokat:))

    VálaszTörlés
  22. Gratulálok a blogszülinaphoz, kívánom, hogy továbbra is leld örömödet a blog/blogok írásában és hozd nekünk továbbra is sok-sok finomság receptjét! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...