2013. április 28., vasárnap

Tojáslikőrös- Kávéskrokantos , Csokis Poharak



HOZZÁVALÓK:
16 db készen vásárolt csoki poharak , amiket az ALDI -ban vásároltam
2 deci tejszínhab
Félcsomag zseléfix
2,5 dkg porcukor
4 evk. tojáslikőr
1 evk. kávéskrokant

KÁVÉSKROKANT KÉSZÍTÉSÉT A KÁVÉSKROKANT GOLYÓK KÉSZÍTÉSÉNÉL MEGNÉZHETITEK





Elkészítése:

Először elkészítjük a kávéskrokantot.
A tejszínhabot a porcukorral és a zseléfixszel habbá vertem , majd hozzákevertem a tojáslikőrt.
A negyed habot félre tettem a díszítéshez és a többibe belekevertem a kávéskrokantot.
Megtöltöttem a kávéskrokatos- tojáslikőrös habbal , elsimítottam  a pohár tetején a habot és a maradék nem krokantos habból nyomózsákból nyomtam rá tuffokat. Végül a hab tetejét egy kávé szemmel díszítettem.



8 megjegyzés:

  1. Nagyon guszták. Olvastam a fb-on, hogy a rövid sztorit a férjedről, nagyon aranyos volt...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:))
      Igen igen , kedves férjem azt hitte hogy a csoki pohár valami dizájn szilikon forma
      és kikanalazta belőlle a krémet és betette a mosogatóba.
      Gondolhatjátok hogy majd meg szakadtunk a lányommal a nevetéstől:))

      Törlés
  2. Jaj de nagyon mutatósak! :) A kávékrokant már a múltkor is tetszett, ez a poharas megoldás pedig nagyon dekoratív! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon megszerettem a kávékrokantot használni az édességekben, mert egyébként is kávé függő vagyok:))

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Köszönöm, bár a poharakat vettem és így már nem olyan nehéz elkészíteni őket:))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...