2013. május 26., vasárnap

Egy érdekes és izgalmas felkérést kaptam a Illia & Co. Kiadótól

Egy pár héttel ezelőtt amikor kinyitottam a leveleimet tartalmazó fiókomat egy nagyon érdekes  levelet találtam, amit a Illia & Co. Kiadó  küldött nekem. Tömören ezt a kérdést intézték hozzám :
,, Szeretném megkérdezni, hogy lenne-e kedves a mi receptkönyvünkből sütni, főzni?  "
Mivel egy süti krimiről van szó , és én még soha nem is halottam ilyen  regényről ezért kihívásnak éreztem és igennel válaszoltam nekik.
Ezt a felkérést több blog is megkapta úgy tudom. 
Én hamarosan kaptam két könyvet ,  a 7. részt a sütikrimi sorozatból és egy nagyon szép kemény fedeles könyvet amiben a krimisorozatokban szereplő összes sütemény receptjét össze gyűjtötte a kiadó  és egy könyv formában adta ki.

Először is a regényt szerettem volna elolvasni hogy tudjam miről is szól a könyv.
Mivel minden rész összefonódik egy új-és újabb gyilkossággal ezért nem fontos sorba olvasni, olyan mint egy Columbo sorozat

A könyv amit én most olvasok, de hamar végére érek:

HANNAH SWENSEN
titokzatos esetei 7.
JOANNE FLUKE
Szemérmes Barack És gyilkosság
Most az összes részt akciósan meg lehet rendelni, ha valaki kedvet kapna egy kis sütikrimi olvasására
( rövid tartalmát a linkre kattintva elolvashatjátok )


és  a másik könyv

Hannah Swensen
titokzatos esetei nyomán
amiben 77 recept szerepel összegyűjtve a krimi sorozatokból.


A 7. részben a barack cobbler süteménnyel indul a cselekmény,aminek a fő hősnője egy vörös hajú göndör fürtös cukrászlány átvariál a saját íze szerint és üzlettársa, testvére segítségével nevezik el SZEMÉRMES BARACKNAK .


Én már elkészítettem és a következő bejegyzésben hozom nektek a receptet is, de addig is egy fotó a mennyei Szemérmes Barackról,   amit kétféleképpen is lehet tálalni ))



Ebben a könyvben 9 recept van, azokat is hozom majd nektek sorra egy kis történet résszel hogy hogyan is születtek meg a könyvben a receptek és ha tetszeni fog nektek és nekem is a sütemények receptjei , ízei akkor ha szeretnétek a Süti Éden receptkönyvéből folytatom a sütögetést és a hozzá kapcsolódó röviden leírt történetet is megosztom veletek, hátha ti is kedvet kaptok a könyvek elolvasására.

UI: ..a könyv nagyon izgalmas és remek süti receptek vannak benne amit tegnap kezdtem el olvasni és ma már be is akarom fejezni!

12 megjegyzés:

  1. Akkor ezek szerint igent mondtál:-)
    kiváncsian várjuk a folytatást !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen , igent mondtam , mert a könyv teljesen lenyűgözött
      Olyanok a történetek mint ha csak veled történnének meg és sok a sütés benne ami nekünk csak jó lehet.

      Törlés
  2. Gratulálok az új ! Az előző project még be sem fejeződött és itt a másik! Ilyen kérem ha valami beindul !:-)) Azért nem vagy egész nap a konyhában ugye?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem , nem ebből nem lesz project, csak egy pár receptről van szó és arról hogy olvasásra ösztönözzelek benneteket.
      De ha tetszik majd nektek ez az egész akkor lehet hogy folytatom itt ebben a blogban.
      Nem vagyok egész nap a konyhában, csak annyit mint mindenki más aki blogol szerintem, hisz dolgozom is, csak mostanában az édességek közül nem lehet választani mit is készítsek a családnak, mert adott és azokat sütöm. 10 Vánczát meg egy óra alatt letudok így egy héten csak egyszer sütök de tovább tart a sütik megírása sajnos, mint a sütésük.

      Törlés
  3. Gratulálok! Én is várom a könyvet, ugyanezt a felkérést kaptam:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó ezek szerint te vagy egy másik blog!
      Örülök és kíváncsi vagyok melyik részt fogod kapni a sorozatból!

      Törlés
  4. Gratula a felkéréshez, tényleg izgalmas lehet! :-)

    VálaszTörlés
  5. Szívből gratulálok a felkéréshez!!

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok a felkéréshez! Klassz ez a cobbler és a többi süti is minden bizonnyal. A sütikrimi pedig nagyon szórakoztató lehet. Én is olvastam már egy gasztroregényt és a hátul lejegyzett recepteket kimásoltam és már meg is sütöttem párat. Vicces volt és finom. :-)) Várom a többi sütit is!

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok a felkéréséhez, nagy élmény lesz krimiből sütni ;) Kíváncsian várom a recepteket!

    VálaszTörlés
  8. Nagy gratula a felkéréshez! A könyvek nagyon felkeltették az érdeklődésemet, ugyanis imádol olvasni! :) Várom a receptedet! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...