2013. május 10., péntek

Macska és Egér



HOZZÁVALÓK:

 6 db tojásból készítettem egy vaníliás piskóta karikát.

VIZES PISKÓTA KÉSZÍTSE

Csokoládés krém hozzávalói és elkészítése:

HOZZÁVALÓI:
25 dkg mascarpone
10 dkg natúr sajt-krém
 4 dl tejszínhab
1 cs. zselé fix
 15 dkg porcukor
15 dkg tejcsokoládé langyosra melegítve

FONDANT KÉSZÍTÉSE 






ELKÉSZÍTÉSE:

Mascarponét,sajtkrémet,porcukrot,langyosra olvasztott csokoládét habosra kevertem
Tejszínhabot a zselé -fixszel kemény habbá vertem
 A kettőt összekevertem és már kész is van a finom Csokikrém.
A piskótát ketté vágtam és két-lap közé visszatöltöttem abba a formába amiben sült a piskóta.
Egy éjszakára a hűtőbe rakom , hogy összedermedjen a burkoláshoz.
Másnap, formára vágtam ez lett a cica teste, majd beburkoltam szürkés-fekete színűre festett fondant-tal.
Végül, elkészítettem a fejét ,amit hűtőbe raktam kicsit keményedni.
Amikor félig már kemény rá szúrtam egy fogpiszkálóval a torta elejére és a csíkokat is felraktam a testére , amit vizes ecsettel ragasztottam oda a tortára.
 Útólsó fázisként fekete-gél festékek át színeztem.

FÁZIS-FOTÓK:





















A torta ötletét, Carol Deacon : Tortacsodák című könyvéből merítettem.))

4 megjegyzés:

  1. Milyen egyszerűen megoldható forma, erre nem is gondoltam volna! Cuki! ;-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen , egyáltalán nem nehéz egy óra alatt készen is voltam a burkolással és a végleges formával. Nagy sikere volt:))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...