2013. május 28., kedd

Tejberizs ünnepi köntösbe

Mivel ma van a tej világnapja ezért döntöttem úgy hogy a tejberizst ünnepi köntösbe öltöztetem.
A recept nagyon egyszerű és gyorsan el is készül.



Hozzávalók:




Dr Otetker vaníliás tejberizs 1 csomag
Fél liter tej
1 csomag étkezési zselatin
Díszítésül friss eper.


Elkészítés:
Én nem szoktam cukrot rakni a tejbe, de ha édesen szeretitek akkor ti rakjatok bele ízlés szerint.
A tejet felforraltam és belekevertem a zselatinport, levettem a tűzről és hozzákevertem habverővel a tejberizs alapot és 2-3 percig kavartam habverővel , majd lefedtem 5 percre.
A szilikonos formát hideg vízzel kiöblítem és ebbe öntöm bele a tejberizst.
Hűtőbe rakom 1-2 órára míg meg nem dermed, majd kiborítom a formából egy tányérra és tetszés szerint lehet díszíteni. Én  most eperrel  díszítettem , de tálalhatjátok hidegen , melegen, tejszínhabbal, csoki öntettel, vagy cukros kakaóporral.










7 megjegyzés:

  1. De jól néz ki ezen a pöttyös tányéron az eprekkel...

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű "ruhácskát" adtál a tejberizsnek :)

    VálaszTörlés
  3. Hogy mit ki nem lehet hozni a tejberizsből:)

    VálaszTörlés
  4. Igen, van szeperzeked, az biztos. :)

    VálaszTörlés
  5. Csodás látvány!!! Elkészítem!!!! Csak én sok-sok tejszínhabbal!!:):)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm lányok!
    Mellissina! Örülök hogy elkészíted, sok sok tejszínhabbal is nagyon finom:))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...