2013. május 11., szombat

Zsanett szelet

Minap kaptam egy képet erről a csokoládéról, a barátnőm kislánya küldte azzal a címszóval hogy csinálsz ilyet?
Nem tudom mi a csoki neve mert csak képet kaptam róla ami még tartalmazta a hozzávalókat is, de azok is csak fotózva voltak . Én ezekkel a hozzávalókkal azonosítottam be.
Mivel Zsanika kérte a csokoládét ezért én elneveztem Zsanett szeletnek.




Hozzávalók : 
apróra vágott héjas mandula
pillecukor
csokoládé

Azért nem írok mennyiséget , mert csak úgy szemre kevertem.
A pillecukrot és a mandulát durvára vágtam, a csokoládét langyosra melegítettem és összekevertem őket. Szilikonos sütőpapírral kibélelt tepsibe öntöttem az masszát és egy késsel elegyenesítettem.
Hűtőbe raktam dermedni egy órára és utána felszeleteltem.










7 megjegyzés:

  1. Azta! Micsoda egyszerű, de nagyszerű finomság! Ezt meg kell csinálnom hamarosan! Beszéltünk a fényképezésről. Benne vagyok, csak sajnos egy kis gond van. Nincs gépem, tönkre ment, telefonnal vagyok kénytelen fényképezni. Azzal meg nem sokra megyünk. Viszont ha sikerül a mechanikus tükörreflexes gépemhez (egy szuper masina a hőskorból) vakut szerezni vagy világítást, a nyáron megejtjük a dolgot, úgyis készülünk felétek, mert tavaly elmentünk Nagyfiú nélkül és reklamált. S mivel olyan nagyon szép környék, elvisszük őt is. :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké! Várlak szeretettel , csak tudjam mikor jöttök, hogy itthon legyünk:))

      Törlés
  2. A hozzávalók alapján "gyerekvadító" íze lehet :)

    VálaszTörlés
  3. Meg felnőttvadító is! Úgy megvadultam, megyek is pillecukrot venni! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagy sikere volt, igen a felnőtteknél is.
      Örülök hogy tetszik és hogy megvadultál:))

      Törlés
  4. Jaj milyen szép :)
    Pont valamelyik nap láttam a tvben hasonlót: rocky roads bar néven csak a srác még tett bele twix csokit meg valamilyen kekszet :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...