2013. június 19., szerda

Kapros - túrós tekercs sonkával és füstölt sajttal




HOZZÁVALÓK :
1 csomag hűtött levestészta
20 deka zsírszegény túró
10 deka natúr krémsajt
10 deka füstölt szeletelt sajt
10 deka szeletelt sonka
1 csokor friss kapor
1 db tojássárgája


ELKÉSZÍTÉS :
Olyan leveles tésztát vettem, amit kinyújtott állapotban van feltekerve, így csak kitekerem a csomagolásból és már indulhat is a töltés.
A túrót az apróra vágott kaporral és a natúr sajttal pépesre keverem.
Rákenem a kinyújtott levélestésztára úgy hogy 1 cm-es peremet hagyok ki mindenhol.
A sütőt előmelegítem 180 -fokra.
A krémet beborítom sonka szeletekkel, majd arra fektetem a füstölt sajtot, és feltekerem , mint egy roládot.
Tojássárgájával lekenem és 20-30 perc alatt készre sütöm.
Melegen szeleteltem fel és egy kicsit lenyomtam a tetejét, hogy lapos legyen.









Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...