2013. június 14., péntek

Thomas a gőzmozdony




HOZZÁVALÓK :
8 db tojásból készítettem egy vaníliás piskóta karikát.
Vizespiskóta készítése

Tejcsokoládés-krém hozzávalói és elkészítése:

HOZZÁVALÓI:
50 dkg mascarpone
 10 dkg natúr sajt-krém
2 dl tejszínhab
1 cs. zselé fix
20 dkg porcukor
20 dkg Tejcsokoládé langyosra melegítve

ELKÉSZÍTÉSE:
Mascarponét,sajtkrémet,porcukrot,langyosra olvasztott csokoládét habosra kevertem
Tejszínhabot a zselé -fixszel kemény habbá vertem
 A kettőt összekevertem és már kész is van a finom tejcsokikrém.
A piskótát ketté vágtam és két-lap közé visszatöltöttem abba a formába amiben sült a piskóta.
Egy éjszakára a hűtőbe rakom , hogy összedermedjen a burkoláshoz.

Másnap kettévágtam úgy hogy kapjak egy nagyobb és egy kisebb részt a tortából
A nagyobb torta részre raktam rá a kisebb tortarészt.
Az egész tortát körbekentem még a saját krémjével és hűtőbe raktam 2 órára.
Közben elkészítettem két- adag  FONDANT , ami elég volt a torta burkolásához és a figura készítéséhez is

Fázisfotók:

A mozdony készítését Kricky konyhájájában találtam , bár egy kicsit tovább gondoltam de nagy segítség a fázis képei:)) A rakomány színes rágógumi .




Torta összerakásáról készült fázis képek :























4 megjegyzés:

  1. Dolgoztatok vele nem is keveset! Biztosan nagyon örült neki a kisfiú, hiszen az ilyen torta minden része kincs egy gyereknek ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem , az anyukának nagyon tetszett, de még nem kaptam visszajelzést:))
      Az anyuka ígérte hogy majd küld fotót a kicsi-fiúval , akkor majd berakom ide is:))

      Törlés
  2. Gyönyörű lett a torta, Nagyon ügyesek vagytok! Gratulálok!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...