Oldalak

Bibimoni receptjei

Bibimoni receptjei

2013. július 13., szombat

Angry Birds Torta



Hozzávalók :
10 tojásból készült kakaós-piskóta
A tetejére: 3 tojásból készült, amit betöltés után formára vágtam.
Kinder- csokoládés krémet készítettem tölteléknek.

Kinder-csokiskrém készítése:
4 deci habtejszín + 1 csomag   Dr Oetker expressz zselatin fix instant 20 grm, habbá verve
75 dkg mascarpone + 20 dkg porcukor , habosra keverve
A kettőt összekevertem és ketté osztottam. Az egyikbe 20 dkg olvasztott fehér csokoládét kavartam,
a másik adaghoz igazi tejcsokoládét 20 dkg -mot olvasztottam és kevertem bele.
A töltésnél, a tortát kettévágtam visszaraktam az egyik lapot a formába és először a tejcsokis-krémet kentem el rajta, majd erre kentem egyenletesen a fehér csokiskrémet, végül betakartam a másik tortalappal.
Egy éjszakát pihentek a hűtőben és másnap 1-adag fondattal bevontam a tortákat.
A figurákhoz szintén egy-adag fondant használtam fel amit előzőnap készítettem el.













6 megjegyzés:

  1. A kindercsokis krem nagyon fincsi lehet! :) Sajat talalmany? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon finom ehhez a tortához készítettem először. Saját recept, mint szinte minden tortakrémem:))

      Törlés
    2. Hat igen, uj otletekhez nem keves tapasztalat es ugyesseg is kell! Neked mindketto megvan. :)

      Törlés
  2. Nem semmi, a krém is szuper lehet!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett ez a tortád is!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól néz ki, ismerek pár gyereket,akik megvesznének érte :)

    VálaszTörlés