2013. július 11., csütörtök

Gyümölcsökkel díszített , emeletes torta



Hozzávalók :
Az alsó torta 27 cm-es 6 tojásból készült  Oroszkrém torta
A felső torta 15 cm-es 3 tojásból készült  Vörös bársony torta 
( kattints a linkekre a recepttért ! )

A Tortákat elkészítettem , betöltöttem őket a saját formájukba és egy éjszakát pihentek a hűtőben.
Másnap, 2 deci tejszínhabot felvertem és összeraktam a tortákat, majd bevontam vékonyan a tejszínhabbal az egész tortát. 3 órára hűtőbe raktam és ezután vontam be fondanttal a torták oldalát és díszítettem fel a 
kb: félkiló vegyes gyümölccsel
1 csomag főzés nélküli színtelen Váncza zselatinpor

( a gyümölcsök átkenéséhez és összeragasztásához )

Egy adag FONDANT fehéren hagyva
( a fondant kinyújtottam és csíkokra vágtam , majd egymásra vízzel oda ragasztottam, folytattam addig
a csíkok egymásra rakását míg a torta oldalát be nem feddte )



6 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...