2013. július 24., szerda

Kapros Juhtúrós sztrapacska




HOZZÁVALÓK :
1 kg krumpli
500 g liszt
2 tojás
kevés só
kb 0,5-1 dl víz (elhagyható, ez esetben a krumpli kiengedett levét használjuk
25 dkg füstölt , mangalica házi szalonna,
kb 30-40 dkg juhtúró
2 kis csokor apróra vágott kaporlevél

ELKÉSZÍTÉSE :
Felteszem vizet a sztrapacska kiszaggatásához.
Meghámozom a krumplit, kislyukú reszelőn lereszelem. Nem nyomkodom ki!
Hozzáadom a tojásokat, a sót,a lisztet, és ha szükséges, egy kis vizet. Ezt jól elkeverem .
Ha felforrt a vizem, teszek bele 1 evk sót, és kiszaggatom a sztrapacskát.
Míg fő, addig a kis kockákra vágom szalonnát egy serpenyőben megpirítom, hozzáadom a juhtúrót, kaprot és a leöblített, lecsepegtetett sztrapacskát. Ízlés szerint sózom, borsozom.
Jól összekeverem és tejföllel tálalom .


Jó étvágyat !

8 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta, kérhetek egy tányérkával?! :)))

    VálaszTörlés
  2. Inkább télen készítjük és tehéntúróval is nagyon finom!!! Bevallom, hogy kaporral még nem kóstoltam, mifelénk nem adtak hozzá :) Nagyon finom lehet az általad készített sztrapacska, én is kérek, de egy jó nagy tányérral!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen téli étel , de úgy megkívántam és friss kaporral csak most készíthető.
      Télen szárított kaporral készítem úgy is finom:))

      Törlés
  3. Kaporral még nem kóstoltam - anélkül viszont imádom! (de szerintem kaporral is megenném, mert azt is szeretem:))

    VálaszTörlés
  4. Még sosem készítettem sztrapacskát, de egyszer el kéne kezdenem és azt hiszem, hogy ezzel a recepttel, mert mindent imádok, ami benne van! Nagyon jól néz ki! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok sikert:))
      Örülök hogy az én receptemet választottad:))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...