2013. július 27., szombat

Süssünk együtt, Vicces Esküvői Tortát





 Citromos piskótát sütöttem aminek az alapja VIZES - PISKÓTA  és a hozzávaló víz mennyiség felét citromlével pótoltam ki, és egy-egy citrom és zöldcitrom reszelt héját adtam még a piskóta tésztához és így sütöttem készre.



Töltelékként , Diós-mascarpone krémet készítettem és ezzel töltöttem be.

Diós-mascarponekrém:
HOZZÁVALÓI:
25 deka mascarpone
2 deci tejszínhab
1/2 csomag Dr Oetker expressz zselatin fix instant 10 grm
ízlés szerint porcukor
3 marék durvára tört dió

Elkészítése :
A mascarponét a porcukorral habosra kevertem.
A zselatint a tejszínhabbal habbá vertem.
A kettőt összekevertem és hozzá kevertem a durvára tört diót, majd együtt habosítottam tovább.






EGY ADAG FONDANT KÉSZÍTETTEM  a torta bevonásához és a virág elkészítéséhez.


A virágnak 6 db egyre kisebb köröket szúrtam ki, és egy gömb végű díszítő műanyag pálcával belülről kifelé elvékonyítottam. Egy fokpakkal kibéleltem egy salátás tálkát és a legnagyobbal kezdve sorra belepakoltam a tálba az elvékonyított köröket, amelyeket vízzel ragasztottam össze.
Végül a közepének készítettem egy golyót és ebbe szurkáltam sorra az ezüst cukor gyöngyöket.
1-2 óra múlva kivettem a tálból és egy újabb kis golyót készítettem fondant-ból amelyet a virág hátuljára raktam és ebbe szúrtam bele egy hurkapálcikát. A fondant golyót össze simítottam a virág aljával.
Ezután egy olyan pohárba raktam bele amibe nem esik bele és a hurkapálcika is elfér és előtte azt is kibéleltem fokpakkal, mert csak így jön le róla a megszáradt virág.









FÁZIS FOTÓK:



























15 megjegyzés:

  1. Nagyon vicces a figura! Mibol keszult?
    Ez a dios-mascarpones kremed is nagyon tetszik
    ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem műkő, nem marcipán, hagyományos esküvői torta figura:))
      A krém nagyon finom lett, erre az alkalomra találtam ki:)

      Törlés
    2. Igen, gondoltam, hogy megint sajat receptet hasznaltal a kremnel! Hogy izlett a vendegseregnek? Szerintem finomabb lehetett, mint maga az eskuvoi torta. :)

      Törlés
  2. Fantasztikusan néz ki. A krémet szívesen megkóstolnám,kipróbálnám én is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, a krém nagyon finom lett , nem is gondoltam volna hogy a dió és mascarpone ennyire passzol egymáshoz:))

      Törlés
  3. Nagyon szép magas a piskótád, és az írókázás is tökéletes :) A pár nekem már kicsit sok lenne, de viccesnek vicces :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ezért szeretem a vizes-piskótát mert sokféleképpen variálható és mindig magas lesz:))
      A pár a vicc lényege és ne feledjük ez nem a fő torta, csak egy vicces gesztus a barátoktól az ifjúpárnak:))

      Törlés
  4. A párocskán kívül a torta színe, a díszítése is nagyon tetszik, szuper lett! A krémet is megjegyeztem, finom lehet ez a kombináció.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szuper tortát készítettél ismét! Remek az összhatás, és finom lehet ez a különleges krém is! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépen köszönjük a tortát, nem csak szép,hanem finom is volt! :) Az ifjú pár nagyon örült neki! Sok puszi érte!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett, és annak is hogy ízlett:))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...