2013. augusztus 23., péntek

Torta Galambpárral díszítve

Kolléganőm lányának lesz az esküvője holnap.
Szokás hogy a nagy lagzikba minden vendég visz egy-egy tortát és én ezt viszem nekik.




A torta belseje vaníliás -vizespiskóta karika , amit három részre vágtam fel és rumos-puncskrémmel töltöttem be.
A bevonásához és a rózsák elkészítéséhez 1,5 adag  
Fondant készítettem el és gél-ételfestékekkel színeztem meg.

Rózsa készítése, ahogyan én készítem

Továbbá : Galambpár tortadísz


Rumos-puncskrém hozzávalói :
1 csomag puncs pudingpor
4 deci tej
25 deka mascarpone
2 deci habtejszín
ízlés szerint porcukor
1/2 csomag   Dr Oetker expressz zselatin fix instant 10 grm
 Aki szereti tehet bele mazsolát is.

ELKÉSZÍTÉSE :
A pudingport 4 deci tejjel megfőzöm és kihűtöm.
Tejszínhabot a zselatinnal habbá verem és hozzáadom a mascarponét.
Jól felhabosítom és ízlés szerint adok hozzá porcukrot.
Végül belekeverem puncs pudingot amit előtte habverővel felhabosítok hogy ne legyen csomós.
A betöltött tortát amit mindig a formába töltök be, egy éjszakát pihentetem és másnap burkolom be a tortát és díszítem fel. ( Egy kevés krémet hagyok másnapra , csak annyit amennyi elég lesz a torta vékony átkenéséhez. )










2014-ben újra elkészítettem a galambpárral díszített tortát, most is ajándékba vittem egy igazi vidéki lagziba.
Ismét méltó helyet kapott a tortám az esküvői asztalon, aminek én persze nagyon örültem.

Íme most ilyenre sikerült :









2 megjegyzés:

  1. Nagyon jók lettek a torták! Sok munka lehetett velük, de csodaszépek. Biztosan tetszettek az ifjú párnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ők álmodták meg én csak elkészítettem amit szerettek volna a legjobb tudásom szerint:))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...