2013. augusztus 16., péntek

Mascarpone sajttorta fagylalt




HOZZÁVALÓK :
25 deka mascarpone
2 deci habtejszín
ízlés szerint porcukor
Dr Oetker vaníliás fagyi-por, 2 deci tejjel elkészítve
málna öntet, vagy sűrű málnaszörp

ELKÉSZÍTÉSE :
A vaníliás fagyiport a 2 deci hideg tejjel összekevertem, hozzákevertem mascarponét és a 2 deci tejszínt és ízlés szerinti porcukrot. Habverővel jól felhabosítottam kb 5 perc.
A lehűtött  fagylaltgépbe öntöttem és kifagyasztottam. Min. 1 literes fagyi gépben készíthető el ez az adag . Amikor megfagyott egy tálba rétegeztem a fagyit a málna öntettel és így adagoltam ki.
Ha nincs fagyi gépetek , akkor olvassátok át a FAGYI KÉSZÍTÉS bejegyzésemet , ott leírom hogyan is kell fagyi gép nélkül fagylaltot készíteni !






4 megjegyzés:

  1. Egy kis gyomorhűsítés a minyonok mellett? :) Fantasztikus ötlet, jöhet nekem is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm , a mignonok a Mi süteményes könyvünk ma blogomban nagy sikert aratnak:))

      Törlés
  2. 5 percig sem tartana nálunk... bár a készítést lehet, hogy másra hagynám :))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...