2013. augusztus 19., hétfő

RICOTTÁS ASZALT PARADICSOMOS KENYÉR

A kenyér születését a LIMARÁNÁL  talált  spenótos ricottával készült kenyér ihlette.
Mivel ez a kenyér nagyon finom volt ezért elhatároztam hogy kipróbálom aszalt paradicsommal is.




Hozzávalók a kenyértésztához: 
50 dkg liszt
2 ek. burgonya- pehely
2 tk. só
3 ek. olaj az olajban  elrakott aszalt paradicsomból
3 dl víz
1 tk. cukor
2 dkg élesztő
1 db tojás

Töltelék: 
kb. 16,5 dkg aszalt paradicsom olajban elrakva.
 25 dkg ricotta
só, bors,1 ek. vaj

Elkészítése:
Az aszalt paradicsomot leszűrtem az olajtól és apró darabokra vágtam.
A  kenyértészta hozzávalóit belepakoltam a kenyérsütő gépbe és a dagasztó programot használtam.
Duplájára kelesztettem, kinyújtottam rákentem a ricottát és megszórtam az elkészített aszalt paradicsommal.
 Feltekertem, és magasabb szeletekre vágtam. Egy kerámia tálba szilikonos sütőpapírt raktam és erre állítgattam egymás mellé a szeleteket. Letakartam és kb 50 perc alatt a duplájára kelesztettem.
Előmelegített  sütőben kb . 40 perc alatt szép pirosra sütöttem.

2 megjegyzés:

  1. Jajj, de guszta ez a kenyér! Mentettem, remélem egyszer lesz alkalmam kipróbálni.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...