2013. szeptember 9., hétfő

DVTK Torta

A tortát ajándékba készítettem, egy szülinapi bulira, amivel nagyon nagy örömet okoztunk a szülinaposnak.



HOZZÁVALÓK:
7 db tojásból készült Vaníliás-piskóta karika
A tölteléke is DVTK túrós töltelék amihez én egy Túró krémet készítettem és megfeleztem.
Az egyik felét citromos túrósra,a másik felébe pedig málnát kevertem.
Így kaptam meg a kétfajta tölteléket,piros-fehéret amit felváltva töltöttem be  az elkészült vaníliás piskótába.
Egy adag Fondant készítettem a torta bevonásához , a címer és a sál elkészítéséhez
A címert sablon segítségével előzőnap készítettem és  másnap díszítettem vele a bevont tortát.
A fondant-ot , címert, sálat vízzel ragasztottam össze egymáshoz.







9 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, ha nagy szurkoló, akkor különösen örülhetett neki! :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Mónika! Még egyszer nagyon szépen köszönjük a tortát, nagyon finom volt és persze jól nézett ki. Igazi meglepetés volt. Másik Mónika csinált képeket, remélem, hogy küld majd belőle.
    Puszi: Ágnes

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ági!
      Örülök hogy ízlett és hogy örömet okoztam annak még jobban:))
      Puszi:))

      Törlés
  3. Szép torta lett és biztos finom is! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép és biztosan finom is! egyszer megcsinálom, legalábbis tuti megpróbálom! Hajrá Magyarok! CSAK A DIÓSGYŐR!!!

    VálaszTörlés
  5. Köszönjük!!!! Nagyon jól néz ki és biztosan finom is! HAJRÁ MAGYAROK, CSAK A DIÓSGYŐR!! Csak idő kérdése és megpróbálom elkészíteni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsolt!
      Örülök hogy tetszik a torta és várom a válaszát hogyan is sikerült elkészítenie.
      Én mindenesetre drukkolok hogy sikerüljön:))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...