2013. szeptember 25., szerda

Málnás-csokis kevert sütemény

Zamat és illat blogján láttam meg ezt a sütit,   de  Gabriella konyhájából való az eredeti recept
Köszönet mind kettőjüknek a receptért , mert tényleg nagyon finom és gyorsan elkészíthető.
Én  csak málnával készítettem el, az eredeti receptben őszibarack is van, ezért a receptért kattintsatok a linkekre.



Hozzávalók :
12,5 dkg vaj
20 dkg cukor
6 db tojás
1 cs. vaníliás cukor
egy csipet só
1 evőkanál reszelt citromhéj
amit én szárított formában vásárolok a boltban, mivel kezeletlen citromot nagyon nehéz kapni .
18 dkg rétes liszt
1 kávéskanál  szódabikarbóna
10 dkg kicsire darabolt étcsokoládé
35 dkg málna, nálam most fagyasztott

Elkészítése :
Bekapcsoltam a sütőt 150-fokra.
A tojássárgáját a vajjal, reszelt citromhéjjal, cukorral, vaníliás cukorral, habosra kevertem.
Tojásfehérjét a szódabikarbónával kemény habbá vertem.
A lisztet apró adagokban hozzákevertem a tojásos-vajas masszához.
Ehhez kevertem a keményre vert tojásfehérjét és a feldarabolt csokoládét.
Vajjal kikent és liszttel beszórt tepsibe öntöttem a tésztát, amit egyenletesen elkentem.
A tetejére sorba rakosgattam a málnaszemeket és előmelegített sütőben kb 30-40 perc alatt készre sütöttem.
Nagyon finom sütemény próbáljátok ki bátran, hisz elronthatatlan és kitűnő vendég váró süti is.



15 megjegyzés:

  1. Nekem ez a csak málnás verzió is nagyon megfelelne, nyithatom az ablakot? ;-)

    VálaszTörlés
  2. Hú Móni ezek a képek, megkívántam nagyon. Lehet holnap kipróbálom mandulával a liszt helyett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké , próbált , szeretem amikor átalakítod a süti recepteket Paleora:))

      Törlés
  3. Ezt a süteményt már én is megcsináltam , fantasztikus finom, illatos, zamatos málnás, csokis:) Nagyon szép a fotó, mind amit csinálsz:)
    A Váncza projekt meg nagyon, nagyon jó, most már nem a régi Váncza könyvet lapozgatom, hanem a blogot:) Szuper

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy így érzel a Váncza bloggal kapcsolatosan, és köszönöm a kedves szavaidat:))

      Törlés
  4. Nagyon szép a kép a sütemény meg finom, már én is megcsináltam egyszer. A Váncza blog meg fantasztikus.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor tudod hogy milyen finom. Fotózást is lassan lassan megtanulom, örülök hogy tetszik,mert ez azt jelenti hogy nem vagyok olyan béna már a fotók készítésében:))

      Törlés
  5. Két szelet rendel a kávémhoz, délutánra. Ideér? ;-))

    VálaszTörlés
  6. Örülök, hogy megtetszett Neked ez a süti és hogy megsütötted. Nagyon jól néz ki, olyan nyálcsorgató képet készítettél róla. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm a receptet neked Gabi és örülök hogy megláttam Zamat és illat blogján, mert valahogyan nálad elkerülte a figyelmemet. Pedig mindig olvaslak, mert imádom a receptjeidet:))

      Törlés
  7. Hű, hát nagyon finomnak néz ki! Málna és csoki jó párosítás :)

    VálaszTörlés
  8. Imádom a málnát, imádom a csokit! Ha ez a kettő együtt van, akkor a végeredmény biztos isteni lehet! :)

    VálaszTörlés
  9. Szépséges képek és remek recept! Szerintem nálam is sorra kerül, a málnát már leszedtem hozzá :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...