2013. szeptember 11., szerda

NUTELLÁS CSIGA

Ma délelőtt egyedül vagyok itthon , a férjem dolgozik a lányomnak is megkezdődött az egyetem én meg
2 órára megyek dolgozni. Mivel tegnap este már megfőztem és mostanában hozzászoktam hogy sütnöm kell a Váncza-sütiket, ( de a projectet sikeresen befejeztem) ,ezért képzeljétek csak járkáltam fel és alá a konyhába és azon gondolkoztam hogy mit süssek. Majd elvetettem a gondolatot és elkezdtem nézelődni az interneten. Amint nézelődöm az édesség csoportban  hirtelen Tücsökbogár, Szabó Anita posztolt egy reggeli sütését és azt írja hogy nagyon gyorsan elkészül.
Kívánatos kakaós csigák voltak amire Anita Barbi konyhájában talált rá.
Szétnéztem a hűtőbe és rájöttem hogy nincs túróm itthon, a boltba tuti nem megyek le (gondoltam) , arra nincs idő.
Ezért egy kicsit átírtam a receptet .
Anita, Barbi !
Köszönöm a receptet,   ígérem   kifogom próbálni az eredeti verziót is.

Hipp-hopp el is készültek, én meg máris jobban érzem magam:))





Hozzávalók:

 25 dkg mascarpone
25 dkg liszt + még 6 evőkanál liszt
1dl tej
5 evőkanál olaj
10 dkg porcukor
1 teáskanál sütőpor
csipetnyi só

a töltelékhez:
kb . 10 dkg nutella, amit egy kicsit felmelegítettem a mikróban hogy jobban kenhető legyen.


ELKÉSZÍTÉSE:
Sütőt előmelegítettem közepes hőfokra, nálam gáz 3.
A tészta hozzávalóiból szép sima, fényes felületű tésztát dagasztottam.
Ezután lisztezett munkafelületen kinyújtottam kb egy ujjnyi vastagra.
Egy kicsit meglangyosítottam a nutellát és rákentem a kinyújtott tésztára.
Feltekertem és kb 2 cm-es darabokra vágtam fel a rudat.
Szilikonos sütőpapírral bélelt tepsire raktam őket kissé távolabb egymástól, mivel sütés közben nőni fog a csigák térfogata és máris raktam az előmelegített sütőben, ahol kb 25 -30 perc alatt készre is sütöttem.













10 megjegyzés:

  1. Imádjuk Mi is, igaz milyen finom és gyors? :) Klasszul néz ki nálad - én pont ilyen világosan szeretem ezeket csiguszokat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lányom örült neki el is rakta magának a maradékot holnap elviszi uzsinak az egyetemre:))

      Törlés
  2. Ez a sütési függőség már kóros Móni....üdv a klubban! ;-DDD Nagyon jól néznek ki a csigáid, megsütöm ha Anyukám eljön hozzánk, mert ő hatalmas Nutella-fun! :-P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy bevettél a klubba, szívesen vagyok a tagja, ha kóros ha nem:))

      Törlés
  3. Gyönyörűek! Ezt nekem is ki kell próbálnom, biztos értékelnék itthon :)

    VálaszTörlés
  4. Az eredeti - túrós tésztája, kakaós - verzió már nálunk is készült, nagyon finom! :) Csoda guszták lettek nálad is, lehet, hogy mascarponéval készítve még puhább a tésztája?! A nutellát pedig nálunk is nagyon díjaznák a gyerekek! :)

    VálaszTörlés
  5. Szépek lettek! Főleg a csokisak pikk-pakk eltűnnek nálunk:-) itt hétfőn fog kezdődni az iskola. Ez is jó kis recept uzsonnára csomagolni.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek lettek és nagyon jól megoldottad a túró problémát! :) A nutella töltelék pedig mi más lehetne mint remek!! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...