2013. szeptember 11., szerda

Paradicsomos káposzta, natúr-borjú szelettel






HOZZÁVALÓK:
1 kg édeskáposzta
5 evk. olaj

ízlés szerint  só,bors
1 kiskanál köménymag
15 dkg paradicsompüré
2-3 evk liszt
víz

ELKÉSZÍTÉSE :
A káposztát vékony csíkokra felvágom és az olajon félpuhára párolom de nem pirítom meg!
Sózom borsozom.
Amikor a káposzta már roppanós de nem kemény rárakom a lisztet és átkavarom.
Felöntöm annyi vízzel hogy ellepje a káposztát és hozzáadom a paradicsompürét.
Forralok rajta egyet és már is kész.
Mi nem szeretjük ha szét van főzve a káposzta és ha be van rántva ezért készítem évek óta így.
Nagyon finom és nem főzelék ízű.

A borjúcombból vékony szeleteket vágtam , sóztam , borsoztam ,lisztbe forgattam és olívaolajon mind két oldalát megsütöttem.
Végül a paradicsomos káposztával tálaltam.

Jó étvágyat !

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...