2013. szeptember 20., péntek

Sonkás -Sajtos Tekercsek



Hozzávalók:
30 dkg liszt
2 dkg  friss élesztő

1,5 dl langyos tej
3 dkg puha vaj
1 tojás sárgája
1 kávéskanál só

8db  kisebb szelet sonka
8 db lapka sajt
Kenéshez: tojás sárgája

ELKÉSZÍTÉSE :
A z összes hozzávalókat bepakoltam szokás szerint a kenyérgépbe és a dagasztó programot használtam. 
Természetesen kézzel is dagaszthatunk a hozzávalókból szép hólyagos tésztát , amit egy tálba rakva letakarva 40 percig kelesztünk.
Kelesztés után 8 egyenlő darabra osztottam a tésztát , ovális alakúra nyújtottam lisztezett deszkán és a felét csíkokra felszeleteltem. 
A csíkokat lekentem felvert tojássárgájával.
A sima felületre raktam egy-egy szelet sajtot és sonkát, majd erről az oldalról feltekertem. 
Szilikonos sütőpapírra raktam egy tepsire , egymástól távol és tojássárgájával lekentem őket. 
15 percig így pihentettem még meleg helyen, majd újból lekentem tojássárgájával és előmelegített sütőben 220 -fokon 15-20 perc alatt készre sütöttem.




6 megjegyzés:

  1. De jól néz ki! Nagyon guszta! Gondolom jó ropogós volt...Hm, egyet elvennék a tálról...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen jól látod ennek a tésztája inkább sülés után ropogós lesz, de nagyon finom:))

      Törlés
  2. Virslivel szoktam hasonlót készíteni, de nagyon finom lehet a sajtos-sonkás változat is! :) És gyönyörűek lettek, csak úgy kelletik magukat! :)

    VálaszTörlés
  3. Csodaszépek! És ez az ízpárosítás, csak finom lehet! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...