2013. szeptember 19., csütörtök

Toroskáposzta






Hozzávalók :
70 dkg csirkemell kockára vágva
2 evk. mangalica zsír
80 dkg házi  savanyúkáposzta
3 db vöröshagyma finomra vágva
4 gerezd fokhagyma finomra vágva
ízlés szerint : só, bors , pirospaprika

ELKÉSZÍTÉSE :

Forró zsíron az apróra vágott hagymát üvegesre pirítjuk, majd hozzáad a zúzott fokhagyma felét.
Kb. 5 perc fonnyasztás után hozzáadjuk a kockára vágott húst, a fokhagyma másik felét és a babérlevelet is.
A húst fehéredésig pirítjuk, sózzuk, borsozzuk, majd lefedve  pároljuk, kb 10 percig.
 Megszójuk a fűszerpaprikával,felöntjük annyi vízzel hogy ellepje a húst és fedő alatt félkészre főzzük.
 Beletesszük a savanyúkáposztát, összekeverjük és  fedő alatt tovább pároljuk 15-20 percig
(ha szükséges, öntünk alá egy kis vizet), majd levesszük a fedőt, és addig pirítjuk, míg megpuhul és szép barna lesz a káposzta.

Jó étvágyat !


5 megjegyzés:

  1. Most én is azt mondom hogy kár hogy nem lakunk egymáshoz közelebb. Barteleztünk volna ! Nagyon guszta és szeretem ! Csirkehússal még nem készítettem de csak finom lehet!

    VálaszTörlés
  2. Annyira imádom az ilyen jellegű képosztás ételeket, de még sosem mertem nekiállni.. Ez azonban olyan egyszerűen hangzik és olyan jól néz ki!!

    VálaszTörlés
  3. most még jobban kedvet kaptam ehhez az ételhez. Kénytelen leszek hétvégén ezt készíteni az új cserépfazékban. :-))

    VálaszTörlés
  4. Jajaj, hogy én ezt mennyire szeretem :)

    VálaszTörlés
  5. Úgy látom lányok sikere van a toros káposztának, aminek én nagyon örülök:))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...