2013. szeptember 26., csütörtök

Vagdalt halfilé fokhagymával , burgonyapürével tálalva


 A receptet én kísérleteztem ki mivel nem ehetek bő olajban készült ételeket , ezzel a módszerrel elkészíthetőek a kedvenc fasírtjaim és vagdaltjaim is. 
Nagyon finom és egészséges elkészítési mód.
Remélem tetszik?

 


Hozzávalók :
50 dkg halfilé kockára vágva
só, 2 gerezd fokhagyma, 2 dkg hagyma finomra vágva
1 db zsemle, tej
1 db tojás
őrölt bors ,
1 csokor petrezselyem zöld apróra vágva
vagy helyettesíthető : metélőhagymával vagy , medvehagymával.
én most medvehagymát raktam bele
1 evőkanál olaj
zsemlemorzsa, vaj, alufólia

Elkészítése :
A zsemlét beáztattam egy kevés tejbe és kicsavartam.
Egy tálba raktam és hozzáadtam a tojást, halat, olajat, fűszereket, apróra vágott medvehagymát és
szükség szerint annyi zsemlemorzsát , hogy a massza formálható legyen.
A masszának közepesen lágynak kell lennie !
Ezután jól összekevertem a masszát és mintha fasírtot készítenék kisebb golyókat formáltam belőle és mindegyik golyót megforgattam zsemlemorzsában is.
Alufóliát kisebb kockákra vágtam fel, mindegyiket bekentem vajjal és erre raktam a hal golyókat.
Az alufólia négy sarkát összefogtam és jól becsomagoltam őket egyesével.
Ezek után egy tepsire raktam egymás mellé őket és előmelegített sütőben kb 30-35 percig készre sütöttem.
 Forrón nehezen jön le a fólia , de langyosra hűlve szépen kicsomagolhatóak.
Köretnek tejföllel és vajjal kikevert burgonyapürét készítettem.

Jó étvágyat!

1 megjegyzés:

  1. Húh, de jól néz ki! A recept is ígéretesnek tűnik! Jó megoldás, hogy ne együnk annyi olajos ételt :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...