2013. október 20., vasárnap

Miskolc -Tapolca ősszel



 ŐSZ
J.R.Ward idézetek

Az ősz a kedvenc évszakom. Szeretem, amikor a levelek vörösbe és narancsba fordulnak.
Gyönyörű látványt nyújtanak a holdfényben, és elképesztő változáson esnek át.
 A tavaszi és a nyári zöldellés csak árnyéka a fák igazi valójának, ez a buja színvilág igazi csoda, és minden áldott évben bekövetkezik, amikor az éjszakák egyre hidegebbek lesznek.
Mintha ezekkel a tüzes színekkel kárpótolnák, hogy eltűnik a meleg.



Csodálatos idő volt ma egy őszi sétához Miskolc-Tapolcán.
Készítettem nektek egy pár képet az őszi Tapolcáról és kis lakóiról
Fogadjátok szeretettel, mert szeretettel készítettem minden kedves olvasóm részére !






























10 megjegyzés:

  1. Nahát, még mókust is sikerült fotóznod, nagyon ügyes vagy! :) Remélem, mi is találkozunk vele a jövő hét végén, Tapolcán töltünk pár napot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztosan fogtok látni mókusokat mert sokan vannak.
      Ha a buszmegálló felől jöttök be a parkba és balra lesz egy lépcső, a trafikok mellett, ott lejöttök és ott lesz egy kisebb park ott laknak a mókusok:))

      Törlés
  2. Gyönyörű képek! Az ősz nekem is nagy kedvenc. Valahogy mindig az újrakezdés, az új időszaka ez nálam. A csizmaimádatom időszaka. A színes levelek, a kellemes, nem égető napsütés időszaka. :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük szépen, csodaszép képek. A kis mókuskák olyan cukik, imádom őket!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszett, a mókusokat én is imádom:))

      Törlés
  4. Imádom ezeket a képeket. Mi utoljára 2010-ben voltunk a Párommal, de már nagyon visszavágyunk oda, mert nagyon szép élményekkel tértünk haza :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszenek én is szeretem őket:))

      Törlés
  5. Gyönyörű fotókat készítettél Mónika! Nem akarod valami fotós pályázatra beküldeni?
    Nagyon helyesek a hattyúk, meg a mókuss is. Mókus a mi udvarunkba is rendszeresen jár, de mire megyek a fényképezővel, ő a fürgébb, és már meg is lép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :))
      Hová lehet ezeket beküldeni?
      ....majd utána nézzek:))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...