2013. október 13., vasárnap

Raffaello szelet






Hozzávalók tésztához   :
7 db tojásfehérje
20 dkg cukor
2 evőkanál liszt
25 dkg kókuszreszelék

Krém hozzávaló :
1 liter tej
3 csomag vaníliás pudingpor
8 evőkanál cukor
20 dkg vaj





 Elkészítése :
A tojásfehérjéből a cukorral kemény habot verek,óvatosan hozzákeverem a kókuszreszeléket,és a lisztet.
Zsírozott lisztezett tepsibe simítom, kb 10-15 percig pirosodásig sütöm előmelegített sütőben 170 fokon.
A tepsi mérete : 20x30x7 cm
Hagyom hogy a tepsibe kihűljön  és közben elkészítem a krémet.
A tejből , pudingporokból sűrű pudingot főzök és amikor kihűlt hozzákeverem a felhabosított vajat.
Krémet a kihűlt tésztára öntöm , egyenletesen elsimítom és bőven megszórom kókuszreszelékkel.
Tálalásig hűtőben tartom.









12 megjegyzés:

  1. Hasonlót mi is szoktunk készíteni, csak annak a lapjába mák is kerül. DE ez a változat is finom az biztos, s nagyon mutatós:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mákosan még nem próbáltam, de tetszik az ötlet:))

      Törlés
  2. Gyönyörűséges szeletek, jó régen sütöttem már ilyen sütit! :) Nagyon guszta, meg is kívántam! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon régen sütöttem, de van egy csomó fehérjém a fagyóba és lassan lassan fel kell használnom:))

      Törlés
  3. Finom lehet és csodaszép is!!

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép süti! Még sosem ettem ilyet, de szerintem ki kell próbálnom! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép szeletek! :) És milyen jó kis recept tojásfehérje hasznosítás gyanánt. :)

    VálaszTörlés
  6. Szuper jól néz ki! Ezt én is tudnám szeretni!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...