2013. október 4., péntek

Tőkehalfilé - Cordon bleu , háromféle körettel tálalva






Hozzávalók :
4 szelet tőkehalfilé
2 evk. citromlé
4 szelet feketeerdei sonka
kb egy marék reszelt parmezán sajt, vagy 4 szelet mozzarella sajt

 Panírozáshoz:
1 db tojás felverve
kb 5-6 evőkanál szezámmag
kb 3-4 evőkanál darált mák

Sütéshez:
Vaj

Hozzávalók barackos körethez :
8 fél diabetikus őszibarack befőtt kockára vágva
1 kisfej vöröshagyma finomra vágva
1 gerezd fokhagyma lereszelve
fél deci víz
ízlés szerint só, bors

Elkészítése :
A halfiléket megmostam , szárazra töröltem.
Az egész halfiléket egyenként megsóztam, borsoztam és rá csepegtettem egy kevés citromlét.
A halfilék akkorák legyenek hogy ketté lehessen hajtani majd őket.
Fűszerezett halfilékre egyenként rászórtam a reszelt parmezánsajtot és egy kissé belenyomkodtam.
( de tehetünk rá szeletelt mozzarellasajtot is )
A sajtra raktam egy vékony szelet sonkát és kettéhajtottam.
Tojásba mártottam és végül a mákos-szezámmagos keverékkel paníroztam.
Minden egyes elkészített halat külön külön sütöttem meg egy kevés olvasztott vajba.
Mivel a mák hamar megég ezért minden egyes elkészített halat újabb és újabb vajadagban és tiszta teflon sütőben sütöttem meg !

A barackos körethez a vöröshagymát egy kevés vajon megfuttattam , hozzáadtam a fokhagymát, barackot és a vizet, majd kb
5 10 percig pároltam míg a folyadék el nem párolódott róla.
Végén fűszerezzük sóval borssal.
Az így elkészített köretet tálaljuk a halcsomagokkal.
Tálalhatjuk a halat, zöldsalátával és sárgarépás tört krumplipürével is.
Az elkészített krumplipüréhez reszelt vajban párolt sárgarépát keverünk.

Jó étvágyat ! 





















1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...