2013. november 10., vasárnap

FŰSZERES GONDŰZŐ




Egy  karácsonyi fűszerezésű gyors Váncza süteményt   készítettem el újra most teljes adagban.
Érdemes elkészíteni 2-3 nappal előbb, mivel a sütemény minél tovább áll annál puhább lesz.
Karácsonyi süteménynek kiváló és nagyon finom .
Tölteléknek bármilyen ízű lekvárt lehet használni, csak arra kell figyelni hogyha túl híg a lekvár akkor keverjük hozzá két-három evőkanál darált kekszet és így biztosan nem fog szét folyni.
A süteményt egy 20x30x7 cm magas kerámia tepsiben készítettem el és kb 0,5 liter lekvárt kevertem össze 3 evk. darált keksszel


.Előmelegített sütőben 1 óra 10 percig sütöttem gáz 3 -fokozatán.
Természetesen a sütési idő változhat, a sütő fajtáitól .
 Akkor jó ha az alja barnás színű de nem égett!
Ilyenkor biztosan átsült az egész süteményünk.




A receptet , A mi süteményes könyvünk ma projektemben
 ( blogomban ) találjátok
( Kattints a linkre és már is ott vagy ! )




3 megjegyzés:

  1. Szerintem elűzné az én gondjaimat is, most így éjjel, amikor egy előadásra kéne készülni. ;-))

    VálaszTörlés
  2. Igazán guszta, ezzel a fűszerezéssel valóban tökéletes karácsonyi sütemény! :)

    VálaszTörlés
  3. Az én gondjaimat is elűzhetné. Fincsi süti lehet :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...