2013. november 30., szombat

Ínyenc Madársaláta





Hozzávalók kb 4 főre :
50 dkg madársaláta
6 db keményre főzött tojás
3 szál halványító zeller vékonyra szeletelve
4 db paradicsom kockákra vágva
2 db paprika, kockákra vágva
1 evőkanál finomra vágott bazsalikom levél
2 evőkanál fehérbor ecet
3 evőkanál olívaolaj
1 teáskanál szarvasgombás olaj
1 teáskanál narancsos mustár ( Lidliben kapható )
Ízlés szerint só, bors,
Reszelt sajt tálaláshoz

Elkészítése :
A tojásokat keményre főztem és negyedekre vágtam
A madársalátát jól megmostam, megtisztítottam és lecsepegtettem.
Összekevertem a többi előkészített hozzávalókkal.
Egy másik kisebb tálba összekevertem az ecetet, olívaolajat, szarvasgombás olajat, mustárt, ízlés szerint fűszereztem sóval, borssal és rá öntöttem az előzőleg elkészített alapanyagokra.
Jól átkavartam és jól zárható dobozba beraktam a hütőbe kb 40 percre hogy áthüljön és hogy az ízek összeérjenek.
Azért kell a jól zárható doboz mert a szarvasgombás olaj és a fűszerek illata bejárja a hűtőszekrényt.
Tálaláskor a saláta tetejére bőven rakok reszelt sajtot és meleg pirítós kenyérrel  fogyasztjuk.
Próbáljátok ki nagyon finom.

Ui: A szarvasgombás olaj kb 1200 ft-ba kerül 1 deci, de nagyon kicsi kell belőle mert az íze nagyon intenzív !!!


A madár saláta jótékony hatásairól ITT olvashattok:))

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...