2013. december 5., csütörtök

FELVIDÉKI TÚRÓS




A Váncza projectem során ennek a sütinek lett egy kis története , azóta is ezt emlegetjük.
Azt történt hogy 1/8 adagot készítettem el, ez kb 3 szelet.
A fotózáshoz mindig a középső részt tettem félre.
Fel is vágtam az icipici kis süteményemet és csengetett a postás.
Míg a postással foglalkoztam, anyukám megette a fotózásra szánt sütit, így csak a széle maradt meg.
Szegény, csak sajnálkozott hogy ő már azt hitte le van fotózva és hogy ne-haragudjak rá.
Természetesen nem haragudtam és lefotóztam a széleket a projektbe.
Most ismét itt van nálunk amikor újra sütöm ezt a finom sütit, de most már teljes adagban.
Mondtam is neki , azt a részt eszed meg amit csak szeretnél, gondoljátok milyen nevetés tört ki !



A receptet és az elkészítési tapasztalataimat a linkre kattintva megtaláljátok !

ui : A teljes adag sütemény egy 36 x 25 x 7 cm-es tepsiben készült el.
Nagyon -nagyon finom túrós , bátran próbáljátok ki !


2 megjegyzés:

  1. Nagyon szuperek ezek az új fotóid. Csak nem a Váncza project könyvbe készülnek? ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem a könyvbe, arról még nincs szó egyenlőre.
      Nem rég kaptam egy csúcs szuper Nikon fényképezőt és lassan lassan meg is tanulok vele fotózni.
      Mostanában ezeket a képeket láthatjátok a blogba.
      Örülök hogy tetszik ,mert ez az jelenti hogy lassan megtanulok vele fotózni.

      UI.: Egyébként van valami készülődés, felkérés a Vánczával kapcsolatban, csak még nincs teljesen lefixálva, ezért még babonából nem beszélhetek róla. Nem könyv, valami sokkal izgalmasabb dolog!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...