2013. december 4., szerda

Mentolos bonbon

Amikor megláttam Csak a Puffin oldalán ezt a receptet,  nagyon megörültem, mert azt olvastam az oldalon hogy After eight csokoládé recept.
Sajnos nem az.
 A töltelék nekem túl vajas , egyáltalán nem hasonlít az After eight-hez.
Inkább egy mentolos bonbonra hasonlít.
Mindezek ellenére aki mentol függő , annak tutira ízleni fog, mert finom:))
Mindenesetre én tovább keresgélek hátha egyszer találok hasonló töltelék receptet az After eight csokihoz.
Ha valaki tud valami jól bevált receptet szívesen elfogadnám !!



Hozzávalók a töltelékhez :
2 evőkanál sűrített ej
1 evőkanál puha vaj
1 mokkáskanálnyi borsmentakivonat

20 dkg étcsokoládé a bonbonokhoz

Nekem ebből az adagból 30 db bonbonom lett különféle méretekben.
A tölteléket vékonyan töltöttem bele a bonbonokba, mert így nem érződött a tömény vaj íz és így sokkal finomabbnak találtuk a lányommal az íz kombinációt.

Elkészítése :
Az étcsokoládé  2/3-át kis lábasban vízgőz felett megolvasztjuk, majd lehúzzuk a tűzről és beletördeljük a maradék csokoládét és addig kevergetjük, míg az is teljesen elolvad.
Kikenjük vele a bonbon formákat, úgy hogy a töltelék és még a csokoládé is beleférjen amivel befedjük a bonbonokat.
Megütögetjük egy kicsit a formát hogy a levegő buborékok eltünjenek és hűtőbe tesszük, hogy megdermedjen.

  Míg dermed a csoki, elkészítjük a tölteléket, ami annyiból áll, hogy a hozzávalóit egy kis tálkában kikeverjük habverővel jó habosra.
Ha megdermedt a csoki, kivesszük a hűtőből, egyenletesen megtöltjük a töltelékkel vékonyan.
Ismét hűtőbe rakjuk és így folytatjuk a többi formákkal is.
Mire az összes formát megtöltöttük a töltelékkel, előhozzuk az elsőt a hűtőből és befedjük teljesen
csokoládéval.
Végül ismét hűtőbe rakjuk és amikor megdermedtek kivesszük a formákból.

6 megjegyzés:

  1. Az tuti, hogy nagyon jól néznek ki, ha after eight ha nem :D

    VálaszTörlés
  2. De szépek, imádom a mentolos bonbont! Szívesen leemelnék Tőled egyet-kettőt... :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek, kár, hogy a krém nem olyan könnyed, mint az After Eight-ben! :) Egyébként a bormentakivonatot hol veszed? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://shop.glazur.hu/wilton-aromak-fahej-cseresznye-menta-borsmenta?keyword=arom%C3%A1k
      Innen van:))

      Törlés
    2. Köszönöm! :) És természetesen borsmentakivonat, nem pedig bormenta, ahogy írtam! :)))

      Törlés
  4. Köszönöm lányok!
    Hankka az borsmenta kivonatot Viától van, itt http://shop.glazur.hu/wilton-aromak-fahej-cseresznye-menta-borsmenta?keyword=arom%C3%A1k rendelhető.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...