2014. március 22., szombat

Zöldborsólkrémleves



Hozzávalók :
50 dkg zöldborsó
1 gerezd fokhagyma
ízlés szerinti só, bors
2 deci főzőtejszín
1 deci tejföl
1 teáskanál étkezési keményítő
1 db tojássárgája

Elkészítése :
A borsót felöntöttem 1 liter vízzel, sóztam, borsoztam, beleraktam a fokhagymát és puhára főztem a borsókat.
Amikor puha a borsó összeturmixoltam, a  tejfölt a tejszínnel és az étkezési keményítővel elkevertem és hozzáadtam a leturmixolt leveshez.
Forraltam rajta egyet és levettem a gázról, majd egy tojássárgáját azonnal belekevertem egy habverővel.
A kész levesünket tálalhatjuk reszelt parmezánsajttal, pirított kenyér kockákkal, vagy burgonya csipesszel
Én most frissen sütött korpakenyérrel tálaltam.

Jó étvágyat !





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...