2014. április 10., csütörtök

Leveles tésztából készült, töltött répák


Hozzávalók :
27,5 dkg készen vásárolt leveles tészta , olyan ami már ki van nyújtva és úgy van feltekerve
1 maréknyi bébispenót levél
12 db kúp alakú habroló cső

Elkészítése :
A sütőt 200 fokra melegítem.
A leveles tésztát kicsomagolom, kihajtogatom , már ki van nyújtva  kb egy ujjnyi csíkokra felvágom.
A habroló csöveket beolajoztam és liszttel leszórtam, majd a tészta csíkokat egyenletesen rátekertem.
Szilikonos sütőpapírral kibélelt tepsire raktam őket és forró sütőben szép pirosra sütöttem.
Amikor megsültek, levettem a habrolóról óvatosan mert forró és hagytam hogy teljesen kihűljenek.
Közben elkészítettem a tojáskrémet





Tölteléknek tojáskrém  :
Hozzávalók :
5 db. keményre főtt tojás
3 evk . puha vaj
1 kis fej vöröshagyma apróra vágva
2 gerezd fokhagyma apróra vágva
1 tk . borsos mustár
3-4 levél medvehagyma apróra vágva
ízlés szerint : só, bors

Elkészítés :
A tojásokat megfőztem, és amikor kihűltek villával pépesre törtem, majd hozzákevertem a többi hozzávalót és jól habosra kikevertem.
A kihűlt tészta répákba töltöm egy nyomózsák segítségével , és a tojáskrémbe szurkáltam a bébi spenót leveleket.
Hűtőben tárolva, 2 - napig fogyasztható !

Jó étvágyat !




5 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki sárgarépák! Kedvem lenne megkóstolni!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm lányok !
    Érdemes elkészíteni és a krémet is le lehet cserélni bármilyen sós krémre.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...