2014. április 17., csütörtök

Marcipán csibék készítése lépésről lépésre

A csibék készítését a Kiskegyed Konyhájában találtam.
Elkészítése  kitűnő szórakozás ha gyerekekkel készítjük el , hisz nagyon egyszerű az elkészítési módja és biztosan élvezni fogják.

Hozzávalók :
20 dkg marcipán
- cukorgyöngyök
- piros, sárga, zöld ételfestékek
- én pluszba készítettem hozzá egy-egy zöld fű utánzatot a csibék alá.
- ehhez plusz 10 dkg zöldre színezett marcipán szükséges.

Készítettem nektek róla fázisfotókat is így talán jobban átlátható a csibék készre formálása.










4 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyosak és nem is nehéz, főleg ilyen remek útmutatással! :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen én is azért készítettem el mert nagyon egyszerű és sokan eltudják készíteni akár a gyerekek is :))

      Törlés
  2. Jaj, de jól néznek ki! Nagyon cukik! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...