2014. július 26., szombat

Rántott Mozzarella salátaágyon

Jancsi bácsi mozzarella golyókat rántott ki, én kisebb darabokat vettem és ezeket vágtam fel három részre. 
Egy nagyon kicsit még változtattam a recepten, mégpedig a szezámmagot lecseréltem lenmagra és mivel én nem használok étolajat, az egészet mogyoróolajban sütötte ki.
Természetesen ti bármelyik változatot választjátok, biztosan nem fogtok rosszul járni, mivel a recept könnyen elkészíthető és nagyon finom.


Hozzávalók :
4 csomag mozzarella 
továbbá a panírozásához:
- kb : 20 dkg liszt, 30 dkg zsemlemorzsa, 2 evk. lenmag 4 db tojás, 3 evőkanál finomra 
vágott petrezselyemzöld, egy mokkáskanál fokhagyma por, ízlés szerint : só, bors, 
- olaj a sajt sütéséhez

hozzávalók az öntethez:
4 deci joghurt
1 mokkáskanál cukor
2 evőkanál balzsamecet krém
2 evőkanál olívaolaj
2 csepp Tabasco szósz
só, bors

hozzávalók a salátához:
50 dkg rukkola saláta
25 dkg koktél paradicsom

Elkészítése :
Először az öntetet készítjük el.
A hozzávalóit egy tálkában összekeverjük és hűtőbe rakjuk.
A rukkolát és a paradicsomokat alaposan megmossuk, lecsepegtetjük egy salátás tálba tesszük és összekeverjük. Tálalásig hűtőben tartjuk.
Elkészítjük a panírozáshoz külön-külön tálkában a hozzávalókat.
A tojást, kevés borssal, sóval villával felverjük.
Egy másik tálkába kiöntjük a lisztet, amihez hozzákeverünk kevés borsot és egy kevés sót.
A harmadik tálkába kiöntjük a zsemlemorzsát és összekeverjük a finomra vágott petrezselyemzölddel és a lenmaggal.
A mozzarellákat három részre vágjuk és egy papírtörlővel szárazra töröljük.
Duplán panírozzuk a sajtot hogy sütés közben ne folyjon ki
A panírozás menete:
- liszt
-tojás
- liszt
- tojás
- zsemlemorzsás keverék
Jól nyomkodjuk rá a sajtunkra a panírt mindenhol!
Végül forró olajban 1-2 perc alatt süssük pirosra!
Papírtörlőre szedjük ki a salátával és az öntettel tálaljuk!

Jó étvágyat !




4 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...