2014. november 25., kedd

Gyömbéres, mézes tallér, Csokis pöfeteg keksz, Tejfölös rágcsálni való, Gasztroajándéknak csomagolva


Kedves barátnőmnek készítettem Katalin napra gasztroajándékként.
A gyömbéres mézes tallért ízes lekvárokkal  töltöttem meg, a tejfölös rágcsálni valókat pedig, kókuszkrémmel és kávékrémmel töltöttem össze.
Végül porcukorral megszórtam és egy díszes nagy süteményes dobozba belepakoltam.
Nagyon örült neki!



A receptek a sütemény nevére kattintva jelennek meg egyesével :))


























5 megjegyzés:

  1. Én is örültem volna egy ilyen csomagnak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagy sikere volt! Nagyon örült a barátnőm neki.

      Törlés
  2. Nagyon örültem ennek az ajándéknak. Finom volt az összes változat. Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...