2015. augusztus 22., szombat

Pelenkatorta ajándék

A pelenkatorta nem egy szokványos torta, hanem egy kreatívan kitalált, mindennapi baba használati tárgyakból összeállított ajándék, és mivel a pelenkára egy darabig szükség lesz, ezért hasznos ajándék is, aminek az ifjú anyukák nagyon szoktak örülni.




Egy kis jövevény érkezett nem is olyan rég, a családunkba. neki készítettem a pelenkatortát, aminek készítését veletek is megosztom..

Kiss Máté vagyok .
Azért mert szerettek, jöttem a világra, 
S lettem új fény, csillag, szülők boldogsága. 
Szeressetek engem igaz szeretettel, 
a kincsetek vagyok, pici kincs, de EMBER!




Így készül a pelenkatorta

Hozzávalók :

72 db. pelenka
1 guriga vékony kék selyemszalag
1 guriga 5 cm vastag kék selyemszalag
2,5 méter hosszú és 50 cm széles vékony áttetsző selyem anyag
kétoldalas ragasztó szalag
3 db műanyag tál, méretei : 25 cm, 20 cm, 15 cm.
3 db pamut baba szakálka
1 db plüss állatka
3 db kicsi csíptetős pillangó
5 x 1 m különböző színű 3 cm-es selyemszalag a virág- rózsa készítéséhez.
2 db papír tortaalátét.

Elkészítése :
A pelenkákat egyesével összetekerjük és összekötjük a vékony szalaggal
A feltekert pelenkákat szorosan a műanyag tálba állítjuk és összekötjük a vékony szalaggal.
Így készítjük el a három emeletet egyenként, majd egyesével becsomagoljuk őket a selyemanyaggal.
Végül összeállítjuk a tortát. 
Az emeletek közzé papírtálcát ragasztunk, és az emeletek köré vastag szalagot kötünk.
Tovább díszítjük a szakálkákkal és a tetejére ragasztjuk a plüss állatkát, majd köré selyem rózsákat ragasztunk.
Minden elemet ragasztó szalaggal ragasztottam össze.

Selyem rózsa készítését ezen a videón nézhetitek meg.
Videó forrás : youtube



Készítési fázisfotók :












. . . . .  kicsi manó a boldog szülőkkel. 








Mindig ürülök, hogyha egy-egy bejegyzésem inspirációként szolgál az olvasóim számára. Ma egy kedves olvasóm lepett meg egy fotóval, és hogy mit készített? 
Nem tortát, nem süteményt, hanem egy gyönyörű szép pelenkatortát. Íme a fotó, Orliczki Katalintól kaptam.



Köszönöm a fotót,. Nagyon szép lett !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...