2015. szeptember 13., vasárnap

Selyemszalagból készült alkalmi rózsacsokor

Alkotásaim, ezúttal nem a főzés terén...


Selyemszalagból már sokszor készítettem rózsákat, amiket kitűző, hajpánt , karkötő vagy akár egy szép sapka kiegészítőjeként is felhasználtam. Régóta foglalkoztat a gondolat hogy készítek a rózsákból egy szép alkalmi csokrot . Kerestem hozzá a youtubeon egy videó segítséget és máris neki álltam. 




Hozzávalók az én csokromhoz :
41 db 4 cm széles és 40 cm hosszú óarany színű selyemszalag
Ebből lesz 41 darab kicsi rózsa
25 db 4 cm széles 1 m hosszú ekrü színű selyemszalag
Ebből lesz 25 darab nagyobb rózsa

Továbbá : 20 cm hosszú papír guriga ( pl. amire a fóliákat tekerik )
15 cm-es hungarocell gömb. ( hobbi vagy barkácsboltokban beszerezhető )
Fontos hozzávaló a ragasztópisztoly, mivel minden darabot ezzel ragasztunk össze.
15 db csillogó strasszkő, vagy üveggyöngyök

A csokor alá : 7 - 7 db 4 cm széles és 15 cm hosszú ekrü és óarany színű selyemszalag. 

A papír guriga bevonásához : kb. 1 méter 4 cm széles óarany színű selyemszalag , és kb. 30 cm 4 cm széles ekrü színű selyemszalag, és a ragasztás vonalához kisebb strasszkövek. 











Egy kis segítség hogyan is kezdjünk hozzá.
A rózsákat én is ezzel a módszerrel készítem.
A csokor összerakását is jól bemutatja ez a videó.
A többi már csak rajtatok múlik, hisz mindenki keze alól más más csokor lát napvilágot. 

A videó forrása :Kulikova Anastasia

Jó szórakozást, kikapcsolódást kívánok a készítéséhez! 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...