2015. október 25., vasárnap

Süssünk együtt lépésről lépésre , vidám mesetortát





Barátnőm kisfiának Barnabásnak készítettem a tortát az ő elképzelése szerint.
Amikor megkérdeztem tőle mi legyen a születésnapi tortáján, sorra elkezdte sorolni a kedvenc mesehőseit. Ezért gondoltam készítek neki egy vidám mesetortát és rápakolom neki az összes kis kedvencét. Barnabás három éves lett és most jött el az az idő amikor igazán örült a tortának, és képzeljétek még puszit is kaptam tőle, ami rá nem nagyon jellemző, mert nem szeret puszilkodni.

Mivel sok mesehős szerepel a tortán, gondoltam írok nektek belőle egy bejegyzést, hátha valaki kedvet kap az otthoni születésnapi torta elkészítéséhez.



Süssünk együtt lépésről lépésre , vidám mesetortát.

Hozzávalók a tortához :
1 db 27 cm-es vaníliás tortakarika
1 db 15 cm-es vaníliás tortakarika
A piskótákat 9 darab tojásból készítjük el.
Elkészítési fázisait részletes leírással megnézhetitek a Süssünk együtt esküvői tortát című bejegyzésemnél. A recept elérhető a linkre kattintva!

Hozzávalók a torta bevonásához :
2 adag fondant. Az egyiket kékre a másikat világoszöldre festjük ételfestékkel.


A fondant hozzávalói és elkészítése a linkre kattintva elérhető !

A tortát három nap alatt tudjuk elkészíteni.
Első nap begyúrunk egy adag fondant, feldaraboljuk és különböző ételfestékekkel beszínezzük őket.
Szép csendesen leülünk és elkezdjük gyártani a figurákat.
A figurákat én  egy videó segítségével készítettem el, amiben segített a nagy lányom is, így elég gyorsan elkészültünk velük.

A videókat a youtube-on találtam. Ide linkelem nektek segítségül.


Spongebob készítése :



Tigris készítése :



Micimackó és Malacka készítése :



Thomas mozdony készítése :



Az enyémek ilyenek lettek :






Második nap megsütjük a piskótákat, elkészítjük a krémet hozzá és be is töltjük, majd hűtőbe tesszük egy éjszakára hogy jól összefagyjanak, a burkolás előtt.


A tortánkat tetszés szerinti krémmel megtölthetjük. A süssünk együtt cím szó alatt sok fajta krém ötletet találtok amivel belehet tölteni a tortákat.

A töltési fázisfotókat pedig , itt nézhetitek meg!

A torta összeállítása fázisfotókkal illusztrálva :
































Minden egyes elemet vizes ecsettel ragasztottam össze.






Kedves Barnabás!
Születésed napján mit is mondhatnék? Mindent, mit szeretnél adjon meg az ég! Légy boldog, míg világ a világ, fogadd ezt a tortát, mert nincsen nálam virág.












Ha tetszik a blogom, iratkozz fel a rendszeres olvasók táborába és a FACEBOOKON is követhetsz!
https://www.facebook.com/BibimoniReceptjei 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép torta! Nekem a három nap kevés lenne egy ilyen torta elkészítéséhez:-) Thomas mozdony készítését tanulmányozni fogom a legkisebbik unokám akkor lesz 2 éves és a kedvenc meséje. Vagy ezt vagy egy traktort gondoltam de az talán még macerásabb ugye? Ha esetleg tudsz egyszerű traktort ajánlani szívesen elfogadnám amit előre is köszönök!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :))
      Traktort még nem készítettem, de markolót igen itt megnézheted hogyan készül.
      http://bibimoni.blogspot.hu/2012/05/markolo-keszitese.html
      A mozdony egy kis türelemmel elkészíthető és szerintem nagyon jó a videó segítség.
      Próbáld ki!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...