2016. február 27., szombat

Receptjeim ,receptújságokban

2016.
Receptözön márciusi száma már kapható az újságárusoknál.
A receptjeimet a blogomban is elolvashatjátok a nevükhöz kapcsolódó linkre kattintva.

Szederkrémszelet. 
Tojáslikőrös pohárkrém


2016-os Receptözön Sütemények különszáma még kapható az újságárusoknál.
Ebben a Dominók sütés nélkül , receptem jelent meg.




2016-ban, Észak Magyarország napilaplap is kiválasztott egy aktuális receptemet amit megosztott az olvasóival. Ez a recept ami még versenyben van a Húsvéti répás szelet.


2016. küldd el a recepted című újság márciusi szám szerkesztésében is részt vehettem .
A mézborban sült fűszeres csülök receptem a kipróbált receptek között jelent meg. 
Ráadásnak még a konyhámat is beválogatták a receptújságba,aminek nagyon örültem.
Az újság már kapható az újságárusoknál.









2016. küldd el a recepted című újság Édességek különszám szerkesztésében is részt vehettem a Húsvéti répás szelet receptemmel. A különszám már kapható az újságárusoknál.





2016 . Küldd el a recepted áprilisi számában két receptem jelent meg.


Medvehagymás kockák



Húsvéti tyúk alakú kalács 




Köszönöm az újságok szerkesztőinek, hogy beválogatták a receptjeimet. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...