2016. szeptember 28., szerda

Kapros - túrós sztrapacska





Hozzávalók  a tésztához :
1 kg burgonya
20 dkg rétesliszt
20 dkg simaliszt
1 teáskanál só
1 db tojás
Kevés tej

Továbbá :
25 dkg túró
25 dkg kockázott bacon szalonna
1-2 evőkanál olaj
Ízlés szerint só, bors
1 csokor friss kapor,vagy 1 evőkanál aprított szárított kapor
Elkészítése :
Az olajon megpirítjuk a bacont, és félre tesszük.
A burgonyát meghámozzuk és kis lyukú  reszelőn lereszeljük.
Hozzáadjuk a sót, a tojást , és a liszteteket, majd annyi tejet amivel galuska jellegű tésztát tudunk kikavarni.  
Jól összedolgozzuk, egy kanállal. A tészta ne legyen túl sűrű!
A tésztát, forrásban lévő  sós vízbe szaggatjuk nokedliszaggató segítségével, és
 kb. 5-6 percig főzzük. 
A kész tésztát leszűrjük és meleg vízzel átmossuk, majd összekeverjük a pirított baconnel. 
Együtt átmelegítjük és végül belekeverjük a túrót,és a kaprot.
Sózzuk ,borsozzuk és melegen tálaljuk.
Ui: Tálaláshoz egy nagyobb kocka alakú 15 x 15  cm-es sütemény kiszúrót használtam.
A kiszúrót a tányér közepére tettem,ebbe bele halmoztam a sztrapacskát,és egy evőkanállal lelapogattam,majd leemeltem róla a formát.




Ha tetszik a blogom, iratkozz fel a rendszeres olvasók táborába és a FACEBOOKON is követhetsz!
https://www.facebook.com/BibimoniReceptjei 

Kövessétek az instagram oldalamat, ahol olyan fotókat is megosztok, amelyek a blogba nem fognak bekerülni, mint a fázisfotók és egyéb kulisszatitkok! A receptek a blogban mindig megtalálhatóak, azonos néven, a keresőben könnyen megkereshetőek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...